توضیحات آگهی
داستان جالب سرهنگ سندرز | مرغ سوخاری کنتاکی
سرگذشت برند کنتاکی قطعا یکی از داستان های آموزنده و زیبا میباشد که در آن یک بار پیرمردی بود که ورشکسته بود و در خانه ای کوچک زندگی می کرد و صاحب یک ماشین خراب بود. او با چک های تامین اجتماعی ۹۹ دلاری زندگی می کرد. او در ۶۵ سالگی تصمیم گرفت که همه چیز باید تغییر کند. بنابراین او در مورد آنچه که باید ارائه دهد فکر کرد. دوستانش از دستور پخت مرغ او خوشحال بودند. او به این نتیجه رسید که این بهترین نقطه قوت او برای ایجاد تغییر است.
او کنتاکی را ترک کرد و به ایالت های مختلف سفر کرد تا دستور پخت خود را بفروشد. او به صاحبان رستوران گفت که دستور العمل مرغ خوشمزه ای دارد. او دستور غذا را به صورت رایگان به آنها ارائه داد و فقط درصد کمی از اقلام فروخته شده را درخواست کرد. معامله خوبی به نظر می رسد، درست است؟ متأسفانه، نه به اکثر رستوران ها. او بیش از ۱۰۰۰ بار نه شنید. حتی بعد از همه آن آنها، او تسلیم نشد.
او معتقد بود دستور پخت مرغ او چیز خاصی است. او قبل از اینکه اولین بله خود را بشنود 1009 بار رد شد. با آن یک موفقیت، سرهنگ هارتلند سندرز شیوه مصرف مرغ را در آمریکایی ها تغییر داد. جوجه سرخ شده کنتاکی، معروف به KFC، متولد شد.
پیام اخلاقی : به یاد داشته باشید، هرگز تسلیم نشوید و با وجود طرد شدن، همیشه به خود ایمان داشته باشید.
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.