داستان توقف ناپذیر

توقف ناپذیر

موسسه ای وجود دارد که یک مربی مشهور در آن کار می کند و به افرادی که اضافه وزن دارند، کمک می کند تا وزن خود را کاهش دهند. گاهی اوقات، نگرش آنها عالی نیست، اما بعضا، افراد حاضر در نمایش واقعاً شگفت انگیز هستند، مانند سارا.

سارا یک آدم کوتاه قد است که فقط ۱۲۰ سانت قد دارد. او در ابتدای سفر یک سخنران تغذیه در برنامه های تلویزیونی محلی بود، اما از خودش شرمنده بود. او نه تنها زندگی خود را صرف رسیدگی به قد کوتاه خود کرده بود، بلکه از دست خواهرش نیز رنج های زیادی را متحمل شده بود. او به غذا خوردن روی آورد و در زمانی که ۳۷ ساله شد، بیش از ۹۰ کیلوگرم وزن داشت. هنگامی که او زمان خود را در موسسه شروع کرد، اولین چالش او بالا رفتن از پله‌ های یک آمفی تئاتر با وزن ۹۰ کیلویی بود. پله ها از جلوی زانوهایش گذشت. اما او یک بار شکایت نکرد. او ادامه داد. کم کم همه اهالی تئاتر شروع به تماشای او کردند. وقتی به آخرین پله رسید، جمعیت او را تشویق کردند. مربی او ۶ ماه پس از شروع رژیم غذایی و برنامه ورزشی به او این هدف را داد که یک نیمه ماراتن بدود.

سارا گفت نه و نیمه را اجرا نمی کرد. در عوض او یک ماراتن کامل را می خواست! مربی او توصیه کرد که از این کار خودداری شود زیرا برای بدن او بسیار سخت خواهد بود. او به دلیل قد کوتاهش باید گام های بیشتری بردارد. سارا اهمیتی نداد او کل ماراتن را دوید. او موفق شد تا بیش از نیمی از وزن بدن خود را کاهش دهد و مانند همیشه در رویای خود یک دونده شود.

پیام اخلاقی : رویای خود را دنبال کنید و نگذارید که محدودیت ها و حرف های دیگران شما را دلسرد کند.

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *