داستان جالب ۲۰ دلاری


داستان جالب ارزش۲۰ دلاری

یک سخنران محبوب سمیناری را با در دست گرفتن یک اسکناس ۲۰ دلاری آغاز کرد. ۲۰۰ نفر جمع شده بودند تا صحبت های او را بشنوند. او پرسید: “چه کسی این اسکناس ۲۰ دلاری را دوست دارد؟” ۲۰۰ دست بالا رفت. او گفت: “من این ۲۰ دلار را به یکی از شما می دهم، اما اول اجازه دهید این کار را انجام دهم.” اسکناس را مچاله کرد. سپس پرسید: “چه کسی هنوز آن را می خواهد؟” همه ۲۰۰ دست هنوز بالا بودند.

او پاسخ داد: «خب، اگر این کار را بکنم چه؟» سپس اسکناس را روی زمین انداخت و با کفش هایش روی آن کوبید. او آن را برداشت و به جمعیت نشان داد. اسکناس همه مچاله و کثیف بود. “حالا چه کسی هنوز آن را می خواهد؟” هنوز همه دست ها بالا رفتند. “دوستان من، من به تازگی یک درس بسیار مهم را به شما نشان دادم. مهم نیست که من با پول چه کار کردم، شما همچنان آن را می خواستید زیرا از ارزش آن کاسته نشد و همچنان ۲۰ دلار ارزش داشت.

پیام اخلاقی : زندگی بارها در زندگی ما را مچاله می کند و به خاک می اندازد. ما تصمیمات بدی می گیریم یا با شرایط بد برخورد می کنیم. ما احساس بی ارزشی می کنیم. اما مهم نیست چه اتفاقی افتاده یا چه خواهد شد، شما هرگز ارزش خود را از دست نخواهید داد. شما خاص هستید و نباید هرگز این را فراموش نکنی

 

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *